Veelgestelde Vragen

Hoe kan ik bij Lifestyle Loraine bestellen?

Heb je een product gevonden?

  • Dan leg je het aantal stuks in je winkelmandje;
  • Ga vervolgens naar de producten in je winkelmandje;
  • Vul je gegevens in en controleer het verzendadres;
  • Reken af met de door jouw gekozen betaalmethode;
  • Je bestelling geplaatst!

Hoe kan ik betalen?

Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Je kunt betalen met
iDEAL, KBC, VISA, Belfius, Bancontact, Maestro, Paypal, Matercard

VERZENDING

Wat is jullie verwachte levertijd?

Doorgaans is de normale levertijd 1-3 werkdagen. We kunnen geen exacte levertijd geven, omdat deze afhankelijk is van het product en het land van levering. Tijdens feestdagen, acties en lanceringen is het bij DHL, PostNL , Bpost en Lifestyle by Lorainne drukker dan normaal. Ondanks de drukte doen we er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te verwerken en te versturen. Houd er rekening mee dat het pakket later bij je aan kan komen dan dat je van ons gewend bent. De levertijd kan oplopen van 6-12 dagen. Elk product wordt rechtstreeks door ons of onze leveranciers verzonden en geleverd. Wij hebben geen directe invloed op de levering van de bestelling. Helaas is het voor ons niet altijd mogelijk om alle artikelen snel te leveren. Deze artikelen worden eerst besteld bij onze toeleveranciers en worden na levering in ons distributiecentrum zo spoedig mogelijk bij u afgeleverd.

In sommige gevallen laten wij de verzending en levering over aan onze leverancier om zo te kunnen besparen op opslag- en transportkosten. Hierdoor kunnen wij jouw onze producten tegen een lagere prijs aanbieden dan andere concurrenten.

Houd er rekening mee dat feestdagen invloed kunnen hebben op de verzending, waardoor de levering kan worden vertraagd. Uiteraard kun je ons altijd even bellen of mailen, om antwoord te geven op jouw eventuele vragen. 

De verwachte levertijd is verstreken. Waar is mijn bestelling?

99% van de bestelde producten worden binnen de verwachte levertijd geleverd. Er zijn soms gevallen van vertraagde aankomst van de bestelling. Dit is vaak te wijten aan problemen in het verzend- of leveringsproces. Het kan ook voorkomen dat DHL of PostNL al bij jouw aan de deur is geweest en jouw helaas niet thuis aantrof. In dit geval zijn ze verplicht om een berichtje achter te laten in jouw brievenbus of ze komen later nog een keer langs.

Als je 12 dagen na de verwachte levertijd nog niets hebt ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen helpen.

Hoe wordt mijn bestelling naar mij gestuurd?

Al onze producten worden verzonden via een internationale koerierdienst zoals PostNL, DHL of Bpost en zorgvuldig in verzegelde verpakkingen. 

Is de verzending duur?

Wij hanteren een standaard PostNL tarief van € 6,75 voor pakketten tot 10 kilo en bij besteding vanaf € 100,- nemen wij de verzendkosten van elke bestelling voor onze rekening. Wij bieden ook op sommige producten GRATIS verzending aan in Nederland en België.

Ik wil graag mijn bestelling ophalen, kan dat?

Het is mogelijk om op afspraak je bestelling af te halen. Neem dan contact op via onze klantenservice.
Helaas is dit niet altijd mogelijk bij een aantal producten, omdat we met verschillende leveranciers werken die meerdere magazijnen hebben.
 

Kan ik de artikelen ook bekijken?

Nee, helaas niet. Wij hebben enkel een magazijn en geen showroom of winkel.

MIJN BESTELLING

Er is een probleem met mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Neem hier of via info@lifestylebylorainne.nl contact met ons op. We zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Wat als ik de inhoud van mijn bestelling moet aanpassen?

Als je artikelen wilt toevoegen aan je bestaande bestelling, plaats dan een extra bestelling. Wij slaan jouw betaalgegevens niet op en kunnen wijzigingen die na de bestelling worden aangebracht, niet verwerken.

CONTACT

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons een e-mail sturen naar info@lifestylebylorainne.nl

We helpen je graag verder. :)